قوانین و نحوه مرجوع کردن کالا
همه تلاش مجموعه فلوراگرین وال در خصوص ارسال کالا، این است که محصول به صورت سالم به دست مشتری برسد. اما در شرایط خاص امکان مرجوعی وجود دارد:
- ممکن است به دلیل انتقال نامناسب کالا توسط خدمات ارسال، و یا مشکل در محصول ارسال شده ، امکان مرجوع کردن کالا توسط خریدار نهایتا تا 48 ساعت و بدون استفاده از کالا وجود دارد. در این مدت هزینه بازگشت کالا با فلوراگرین وال است.
- تصاویر و فیلم های موجود در سایت فلوراگرین وال، از محصولات واقعی و غیرژورنالی گرفته شده اما ممکن است از نظر رنگ کمی به دلیل کیفیت و تنظیمات موبایل، تبلت و یا مانیتور مشتری متفاوت باشند، در این حالت مرجوعی کالا امکان پذیر نمی باشد (درصورت لزوم و سخت گیری حتما از قبل با فروشگاه رنگ را چک کنید و در تماس باشید).
- در صورت مغایرت کد کالای ارسال شده با سفارش مشتری، حتما همان روز دریافت با کارشناسان ما تماس گرفته شود و در همان بسته بندی انجام شده و با هماهنگی با فلوراگرین وال، میتوان کالا را مرجوع کرد . در این مدت هزینه بازگشت کالا با فلوراگرین وال است.
- مهلت زمان مرجوعی کلیه کالاهای فلوراگرین وال تا 48 ساعت پس از دریافت و بدون استفاده از کالا می باشد.
- پس از دریافت کالای مرجوعی توسط فلوراگرین وال، حداکثر تا 48 ساعت هزینه به حساب مشتری باز گردانده خواهد شد.
- توجه داشته باشید که عودت کالای سالم و بدون هیچ مشکل ( به دلایل شخصی خریدار ) امکان پذیر نبوده و هر گونه هزینه ارسال و برگشت کالا با خریدار می باشد .
کالا را چطور ارسال کنید؟
-لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان ما با شماره 09381112912 تماس بگیرید.
- از ارسال کالا بدون هماهنگی با کارشناسان ما، خودداری کنید.
- برای ارسال، باید کالا در بسته بندی اولیه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و همه اقلام همراه مانند، فاکتور مهر شده خرید، همراه کالای اصلی ارسال شود.
- در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از تیپاکس، باربری یا چاپار به صورت پس کرایه اقدام کنید .در صورتی که باربری، تیپاکس یا چاپار شهر کاربر، پس کرایه را قبول نکرد، اقدام به پرداخت کرده و تصویر فیش واریزی جهت عودت وجه را برای کارشناسان ما از طریق واتساپ، تلگرام یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید.
آدرس برگشت کالا
-جهت گرفتن آدرس دقیق برای عودت کالا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.